sobota 4. decembra 2010

ukážka z románu :D


Nepočula som jeho kroky, keď sa ku mne pomaly približoval. Pocítila som až jeho pery na svojom krku, zatiaľ čo rukami sa ovinul okolo mňa a hladil ma po bokoch tela.. Najprv ma napadlo, že si dal krátku prestávku a prišiel ma pozrieť. Jeho skutočný zámer som pochopila neskôr, keď sa mi z jeho sprvu pomalých nežných bozkov a dotykov zrýchlil dych a telo mi zaliala horúčava. Pocítila som náhlu túžbu, ktorá mi naplnila každú jednu bunku v tele. On akoby to vopred vedel perami ma šteklil po celom krku a postupujúc stále vyššie mi napokon teplým dychom šepol do ucha: ,,Chcem ťa.“
Prudko som sa obrátila a naliehavo sa k nemu prisala perami. Vášnivé bozky a moje ruky blúdiace po jeho tele v ňom o pár minút prebudili rovnako silnú spaľujúcu túžbu aká horela vo mne. Vzal ma do náručia a neustále bozkávajúc ma niesol k nášmu tajnému úkrytu medzi stromami. Položil ma deku, ktorú tam máme keď sledujeme hviezdy a sklonil sa ku mne. O chvíľu sme sa k sebe navzájom nahí túlili, pričom naše oblečenie ležalo všade okolo nás. Kým rukami ma neustále hladil, jazykom ma láskal od ucha, po krku a celkom pomaly sa posúval stále nižšie a nižšie. Prechádzal mi nežnými bozkami po kľúčnej kosti smerujúc do priehlbinky na hrdle.
Kým ja som si vychutnávala každý jeho dotyk, ktorým sa mi v tele čoraz viac rozlievalo vzrušenie on ma láskal jazykom na prsiach, cez zuby sa mi predralo vášnivé vrčanie, priadla som samou slasťou a chcela som sa na neho okamžite vrhnúť, ale keďže to predvídal pevne ma držal s úmyslom vybičovať vzrušenie na maximum. Moje prerývané dýchanie a tiché stony ho v tom len povzbudzovali. Išla som sa zblázniť keď ma bozkával na podrburšku a jazykom skĺzol po slabinách na vnútornú stranu stehien. Cítila som ako na pokraji obrovského ohňostroja, ktorý mal každú chvíľu vybuchnúť. Vnímala som len jeho dotyky a svoje vzrušenie, ktoré bolo na nevydržanie.

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený správcom blogu.